Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдаєнко, Д.О.-
dc.date.accessioned2023-08-31T08:09:09Z-
dc.date.available2023-08-31T08:09:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГайдаєнко Д.О. Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Гайдаєнко Д.О. - Київ, 2022. - 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1834-
dc.description.abstractФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectнейромаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.titleДослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачівuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorКарпенко, Л.Ф.-
thesis.degree.departamentмаркетингу та міжнародної торгівліuk_UA
thesis.degree.specialty075 «Маркетинг»uk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haidaienko_Мahisterska_Doslidzhennia_vplyvu.pdf2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.