Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗуйкова, А.С.-
dc.date.accessioned2023-08-31T10:27:37Z-
dc.date.available2023-08-31T10:27:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗуйкова А.С. Розробка маркетингової стратегії виведення нового товару на ринок молочної продукції в Україні (на прикладі ТДВ «Яготинський маслозавод) : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Зуйкова А.С. - Київ, 2022. - 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1841-
dc.description.abstractФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегія виведенняuk_UA
dc.subjectтовар-новинкаuk_UA
dc.subjectрозробка нового товаруuk_UA
dc.subjectпідвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectрозробка стратегійuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії виведення нового товару на ринок молочної продукції в Україні (на прикладі ТДВ «Яготинський маслозавод)uk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorНагорна, О.В.-
thesis.degree.departamentмаркетингу та міжнародної торгівліuk_UA
thesis.degree.specialty075 «Маркетинг»uk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zuikova_Мahisterska_Rozrobka_marketynhovoi_stratehii.pdf3.35 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.