Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3578
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довгорукий, А.А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-01T08:05:32Z | - |
dc.date.available | 2024-11-01T08:05:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Довгорукий А.А. Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор : дипломна робота ... магістра : 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Довгорукий А.А. - Київ, 2023. – 51 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3578 | - |
dc.description.abstract | Магістерська кваліфікаційна робота на тему "Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор" розглядає застосування генетичних алгоритмів для оптимізації ігрового процесу в середовищі Unity. Робота містить 50 сторінок, включаючи 16 ілюстрацій, 0 таблиць, 0 додатків та 11 використаних літературних джерел. Об’єктом дослідження є процес автоматичної генерації ігрових карт та механізм балансування сили ворожих NPC (неігрових персонажів), які атакують гравця. Дослідження фокусується на покращенні ігрового досвіду через адаптацію ігрового середовища та поведінки ворогів до стилю гри користувача. Використані методи дослідження охоплюють програмування в Unity, тестування генетичних алгоритмів, а також аналітичне оцінювання отриманих результатів. При виконанні роботи було застосовано ітеративний підхід з регулярною верифікацією результатів генерації та балансування. Метою роботи є розробка ефективного методу створення ігрових карт та балансування ворогів в реальному часі, що дозволяє створювати унікальний ігровий досвід для кожного користувача. Отримані результати показали, що використання генетичних алгоритмів може значно покращити процес створення ігрових карт та балансування ворогів, забезпечуючи високий рівень адаптивності до дій гравця. Наукова новизна полягає у розробці генетичного алгоритму, адаптованого для динамічного ігрового середовища Unity, який може бути використаний для інших типів ігор. Рекомендації щодо впровадження результатів роботи включають інтеграцію розробленого генетичного алгоритму у комерційні ігрові проекти, а також його подальше використання для навчання і поліпшення штучного інтелекту в іграх. Прикладна значимість роботи полягає в здатності алгоритму до швидкої адаптації, що робить його ідеальним для ігрової індустрії, де потрібна висока реактивність ігрових елементів та персоналізація ігрового процесу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Факультет інформаційних технологій | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | програмна реалізація | uk_UA |
dc.subject | генетичний алгоритм | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | ігри | uk_UA |
dc.subject | software implementation | uk_UA |
dc.subject | genetic algorithm | uk_UA |
dc.subject | artificial intelligence | uk_UA |
dc.subject | games | uk_UA |
dc.title | Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор | uk_UA |
dc.type | RobotaM | uk_UA |
thesis.degree.advisor | Лендєл, Т.І. | - |
thesis.degree.departament | Комп’ютерних наук | uk_UA |
thesis.degree.specialty | Інженерія програмного забезпечення | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ОПП "Програмне забезпечення інформаційних систем" 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dovhorukyi_Mahisterska_Prohramna_realizatsiia_henetychnoho_alhorytmu.pdf | 818.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.