Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовгорукий, А.А.-
dc.date.accessioned2024-11-01T08:05:32Z-
dc.date.available2024-11-01T08:05:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДовгорукий А.А. Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор : дипломна робота ... магістра : 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Довгорукий А.А. - Київ, 2023. – 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3578-
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота на тему "Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор" розглядає застосування генетичних алгоритмів для оптимізації ігрового процесу в середовищі Unity. Робота містить 50 сторінок, включаючи 16 ілюстрацій, 0 таблиць, 0 додатків та 11 використаних літературних джерел. Об’єктом дослідження є процес автоматичної генерації ігрових карт та механізм балансування сили ворожих NPC (неігрових персонажів), які атакують гравця. Дослідження фокусується на покращенні ігрового досвіду через адаптацію ігрового середовища та поведінки ворогів до стилю гри користувача. Використані методи дослідження охоплюють програмування в Unity, тестування генетичних алгоритмів, а також аналітичне оцінювання отриманих результатів. При виконанні роботи було застосовано ітеративний підхід з регулярною верифікацією результатів генерації та балансування. Метою роботи є розробка ефективного методу створення ігрових карт та балансування ворогів в реальному часі, що дозволяє створювати унікальний ігровий досвід для кожного користувача. Отримані результати показали, що використання генетичних алгоритмів може значно покращити процес створення ігрових карт та балансування ворогів, забезпечуючи високий рівень адаптивності до дій гравця. Наукова новизна полягає у розробці генетичного алгоритму, адаптованого для динамічного ігрового середовища Unity, який може бути використаний для інших типів ігор. Рекомендації щодо впровадження результатів роботи включають інтеграцію розробленого генетичного алгоритму у комерційні ігрові проекти, а також його подальше використання для навчання і поліпшення штучного інтелекту в іграх. Прикладна значимість роботи полягає в здатності алгоритму до швидкої адаптації, що робить його ідеальним для ігрової індустрії, де потрібна висока реактивність ігрових елементів та персоналізація ігрового процесу.uk_UA
dc.description.sponsorshipФакультет інформаційних технологійuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрограмна реалізаціяuk_UA
dc.subjectгенетичний алгоритмuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectігриuk_UA
dc.subjectsoftware implementationuk_UA
dc.subjectgenetic algorithmuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectgamesuk_UA
dc.titleПрограмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігорuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorЛендєл, Т.І.-
thesis.degree.departamentКомп’ютерних наукuk_UA
thesis.degree.specialtyІнженерія програмного забезпеченняuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Програмне забезпечення інформаційних систем" 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovhorukyi_Mahisterska_Prohramna_realizatsiia_henetychnoho_alhorytmu.pdf818.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.