Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванов, О.О.-
dc.date.accessioned2024-11-06T07:59:47Z-
dc.date.available2024-11-06T07:59:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІванов О.О. Управління конкурентною стратегією підприємства : дипломна робота ... магістра : 073 «Менеджмент» / Іванов О.О. - Київ, 2023. – 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3609-
dc.description.abstractАктуальність теми. Теоретичні положення про конкуренцію як рушійну силу розвитку економіки були започатковані в середині XVIII ст. У процесі розвитку погляди на конкуренцію змінювались, і дослідники сходяться на думці, що це поняття достатньо багатогранне. Більшість економістів під конкуренцією розуміють боротьбу (змагання, суперництво) суб’єктів господарювання ринку за досягнення своїх цілей: кращих, вигідніших умов поставок ресурсів, виробництва і збуту товарів, отримання якомога вищого прибутку. Тобто, з точки зору держави та будь-якого об’єкту господарювання конкуренція – це дуже важливо, тому що вона є ключовим елементом ринку: немає конкуренції – немає ринкової економіки. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій при впровадженні на підприємстві конкурентної стратегії та управління нею. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - Розглянути класифікації та сутність конкурентних стратегій; - Дослідити формування конкурентної стратегії підприємства; - Виявити виклики конкурентної стратегії підприємства; - Дослідити сучасний стан вітчизняної аграрної галузі; - Охарактеризувати діяльність ТОВ «Сингента»; - Проаналізувати конкурентні переваги ТОВ «Сингента»; - Окреслити шляхи вибору конкурентної стратегії ТОВ «Сингента»; - Надати рекомендації з впровадження конкурентної стратегії ТОВ «Сингента». Об’єкт дослідження: конкурентна стратегія підприємства. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні питання формування конкурентної стратегії підприємства. Методи дослідження: в ході дослідження використано методи аналізу, спостереження, порівняння, а також фінансово-математичні (статистичні) методи розрахунків ефективності компанії. Наукова новизна одержаних результатів. В роботі визначені сучасні основи формування конкурентної стратегії ТОВ «Сингента», здійснено дослідження діючої практики використання маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Сингента», запропоновані нові наукові рішення щодо конкурентної стратегії компанії. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження впроваджуються в ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Підготовлені тези для написання статті та участі у конференціях.uk_UA
dc.description.sponsorshipФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectTOCuk_UA
dc.subjectLean Six Sigmauk_UA
dc.subjectPAEI-методологіяuk_UA
dc.subjectконтрольні карти Шухартаuk_UA
dc.subjectPEST-аналізuk_UA
dc.subjectGAP-аналізuk_UA
dc.subjectSPACE-аналізuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectANOVAuk_UA
dc.subjectрегресійний аналізuk_UA
dc.subjectSMART-методологіяuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive strategyuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.subjectSyngenta LLCuk_UA
dc.subjectSchuchart's checklistsuk_UA
dc.subjectregression analysisuk_UA
dc.titleУправління конкурентною стратегією підприємстваuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorКоваленко, Н.О.-
thesis.degree.departamentАдміністративного менеджменту та ЗЕДuk_UA
thesis.degree.specialtyМенеджментuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Адміністративний менеджмент" 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanov_Mahisterska_Upravlinnia_konkurentnoiu_stratehiieiu_pidpryiemstva.pdf3.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.