Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКачура, Є.В.-
dc.date.accessioned2024-11-07T12:11:47Z-
dc.date.available2024-11-07T12:11:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКачура Є.В. Управління маркетингом на ринку ЗЗР : дипломна робота ... магістра : 073 «Менеджмент» / Качура Є.В. - Київ, 2023. – 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3610-
dc.description.abstractАктуальність теми. Управління маркетинговою діяльністю являє собою творчу управлінську діяльність, завдання якої полягає в розвитку ринку товарів, послуг і робочої сили шляхом оцінки потреб клієнтів, а також в проведенні практичних заходів для задоволення цих потреб. Проте управління маркетинговою діяльністю на ринку засобів захисту рослин (ЗЗР) відіграє велику роль, яка формує економічний розвиток країни. Однак відсутні пропозиції, механізми, які б сприяли поліпшенню ситуації на сільськогосподарському ринку. Тому необхідність покращити стан аграрних компаній, позбутись постійного тиску зі сторони зернотрейдерів, зміцнити конкурентоспроможність , налагодити стратегії для виходу на зовнішні ринки є актуальною проблемою. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингом на ринку ЗЗР. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − узагальнити сутність управління маркетинговою діяльністю; − визначити основні концепції маркетингової діяльності; − запропонувати методичні підходи щодо оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю; − визначити стан ринку засобів захисту рослин; − проаналізувати фінансово-економічний стан підприємства; − провести оцінку системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; − запропонувати стратегії удосконалення управління маркетингом на ринку засобів захисту рослин; − сформувати пропозиції та прогнозування ефективної маркетингової діяльності на ринку ЗЗР. Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом на ринку ЗЗР. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів функціонування ринку ЗЗР. Методи дослідження: при дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків ЗЗР були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку засобів захисту рослин здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо ефективної маркетингової стратегії на ринку ЗЗР. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).uk_UA
dc.description.sponsorshipФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectринок засобів захисту рослинuk_UA
dc.subjectпестицидиuk_UA
dc.subjectгербіцидиuk_UA
dc.subjectімпортuk_UA
dc.subjectфунгіцидиuk_UA
dc.subjectінсектицидиuk_UA
dc.subjectагрохімічні компаніїuk_UA
dc.subjectplant protection products marketuk_UA
dc.subjectpesticidesuk_UA
dc.subjectherbicidesuk_UA
dc.subjectimportsuk_UA
dc.subjectfungicidesuk_UA
dc.subjectinsecticidesuk_UA
dc.subjectagrochemical companiesuk_UA
dc.titleУправління маркетингом на ринку ЗЗРuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorКовтун, О.-
thesis.degree.departamentАдміністративного менеджменту та ЗЕДuk_UA
thesis.degree.specialtyМенеджментuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Адміністративний менеджмент" 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kachura_Mahisterska_Upravlinnia_marketynhom_na_rynku_ZZR.pdf2.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.