Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСербінов, А.Б.-
dc.date.accessioned2024-11-08T09:02:26Z-
dc.date.available2024-11-08T09:02:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСербінов А.Б. Організація виробництва та освоєння ринку овочевої продукції : дипломна робота ... магістра : 073 «Менеджмент» / Сербінов А.Б. - Київ, 2023. – 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3622-
dc.description.abstractАктуальність теми. В сучасних умовах, коли підсилення пріоритету інтересів споживачів в системі економічних відносин породжує агресивну конкуренцію за ринки збуту, однією з найважливіших передумов ефективного функціонування підприємств на цільовому ринку стає забезпечення конкурентних переваг. Збут є завершальною стадією всієї виробничо-комерційної діяльності підприємств і виконує одну з найважливіших функцій, що забезпечує маркетингову орієнтацію підприємств - функцію зворотнього зв'язку. Тому пошук шляхів удосконалення виробництва та нових підходів до освоєння ринків є основною для отримання фінансового результату підприємством. Метою роботи є дослідження теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Для досягнення поставленої мети дослідження вирішуються наступні завдання: – виявити економічну сутність та складові організації виробництва на підприємстві; – охарактеризувати етапи виведення нової продукції на ринок; – проаналізувати процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції ТОВ «Сингента»; – запропонувати шляхи вдосконалення організації виробництва та підходів до освоєння ринку овочевої продукції. Об’єкт дослідження – процес організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних засад організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Методи дослідження, використані в ході дослідження включають у себе: методи аналізу, спостереження, порівняння. Наукова новизна одержаних результатів. Розроблено шляхи удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції. Практичне значення одержаних результатів. Передбачає удосконалення організації виробництва та освоєння ринку овочевої продукції на ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБіП України, 27 квітня 2021 р.) та IV Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації» (м. Київ, НУБіП України, 26-27 жовтня 2021 р.).uk_UA
dc.description.sponsorshipФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectринок овочевої продукціїuk_UA
dc.subjectорганізація виробництваuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectудосконаленняuk_UA
dc.subjectvegetable marketuk_UA
dc.subjectproduction organizationuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectimprovementuk_UA
dc.titleОрганізація виробництва та освоєння ринку овочевої продукціїuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorКалівошко, О.-
thesis.degree.departamentАдміністративного менеджменту та ЗЕДuk_UA
thesis.degree.specialtyМенеджментuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Адміністративний менеджмент" 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serbinov_Mahisterska_Orhanizatsiia_vyrobnytstva.pdf2.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.