Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповалов, В.С.-
dc.date.accessioned2024-11-08T09:20:54Z-
dc.date.available2024-11-08T09:20:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШаповалов В.С. Управління маркетингом підприємства при реалізації ЗЗР та насіння : дипломна робота ... магістра : 073 «Менеджмент» / Шаповалов В.С. - Київ, 2023. – 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3623-
dc.description.abstractАктуальність теми. У сучасних умовах турбулентності всього аграрного бізнесу, управління маркетингом набуває особливої актуальності, і хоча вимагає особливого підходу об’єднуючи традиційні методи та новітні інструменти, все ж таки забезпечує досягнення комерційного успіху в умовах жорстокої конкуренції. Сучасний аграрний ринок України переживає період значущих змін та викликів. Є необхідність у розробці нових, інноваційних підходів до маркетингу. Мета дослідження є проведення системного аналізу ринкових умов, динаміки та структури попиту і пропозиції, а також визначення ключових факторів, що впливають на ефективність управління маркетингом. Розроблення науково обґрунтованих рекомендацій щодо вдосконалення механізмів управління маркетингом. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: • узагальнити сутність управління маркетинговою діяльністю; • дослідити ринкові умови, тенденції, структури попиту та пропозиції на ЗЗР та насіння; • ідентифікувати та проаналізувати ключові фактори, які впливають на ефективність маркетингової діяльності; • провести загальний аналіз підприємства ТОВ «Байєр»; • розробити науково обґрунтовані рекомендації для вдосконалення механізмів управління маркетингом на прикладі ТОВ «Байєр». Об’єкт дослідження: управлінські процеси та маркетингова діяльність аграрних підприємств при взаємодії з ринком, методи просування продукції та адаптація до змін у ринкових умовах. Предмет дослідження: специфіка управління маркетинговою діяльністю на підприємствах аграрного сектору. Методи дослідження: в ході дослідження використано методи теоретичного узагальнення та порівняння, статистичного аналізу, маркетингові дослідження, системний підхід до аналізу показників діяльності підприємств. Наукова новизна одержаних результатів. Визначено теоретичні аспекти комплексного підходу до управління маркетингом, проаналізовано сучасний стан ринку ЗЗР та насіння, розроблено шляхи удосконалення управління маркетингом у компанії. Практичне значення одержаних результатів. Запропоновані заходи, щодо удосконалення процесу управління маркетингом можуть бути використані у компанії для збільшення ефективності маркетингової діяльності. Зміст магістерської роботи викладено на 70 сторінках, зокрема список використаних джерел із 50 найменувань, розміщений на 5 сторінках. Робота містить 4 таблиці, 10 рисунків, а також 14 додатків, розміщених на 6 сторінках. Рік виконання кваліфікаційної роботи – 2023 рік. Рік захисту роботи – 2023 рік.uk_UA
dc.description.sponsorshipФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectнасінняuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectseedsuk_UA
dc.titleУправління маркетингом підприємства при реалізації ЗЗР та насінняuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorКовтун, О.А.-
thesis.degree.departamentАдміністративного менеджменту та ЗЕДuk_UA
thesis.degree.specialtyМенеджментuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Адміністративний менеджмент" 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shapovalov_Mahisterska_Upravlinnia_marketynhom_pidpryiemstva.pdf9.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.