Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаламарчук, Антон Вікторович-
dc.date.accessioned2024-12-23T13:10:18Z-
dc.date.available2024-12-23T13:10:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПаламарчук, А.В. Бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу : дипломна робота ... магістра : 073 «Менеджмент» / Паламарчук, А.В. - Київ, 2023. – 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/3651-
dc.description.abstractСтруктура дипломної роботи магістра включає: титульну сторінку, зміст, вступ, три розділи та список використаних джерел. У роботі міститься 20 ілюстративних матеріалів (12 таблиць та 8 рисунків). У списку використаних джерел 50 назв. Загальний обсяг роботи 65 сторінок. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні специфіки функціонування ринку інтернет-маркетингу, обґрунтуванні економічної ефективності діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу та розробці пропозицій по розвитку компанії. Мета дослідження полягає у теоретичному та аналітичному дослідженні планування та організації бізнес-діяльності, обґрунтуванні шляхів й методів подальшого вдосконалення планової та організаційної роботи агентства у сфері інтернет-маркетинг. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. Основні завдання роботи: дослідити розвиток ринку інтернет-маркетингу; розробити бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет маркетингу; надати пропозицій з реалізації бізнес-плану; обґрунтувати пропозиції з реалізації бізнес плану. Наукова новизна дослідження: полягає у визначенні основних теоретичних підходів і практичних рекомендацій з розробки бізнес плану діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу. Практична значущість проєкту полягає у формулюванні практичних рекомендацій щодо організації діяльності агентства у сфері інтернет маркетингу. У першому розділі відображено розглянуто закордонний досвід розвитку ринку інтернет-маркетингу; досліджено особливості внутрішнього ринку інтернет-маркетингу та особливості відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. У другому розділі розкрито загальну характеристику бізнесу; виявлено основні конкурентні переваги проекту та побудовано бізнес модель. Проведено розрахунок необхідної кількість інвестицій та розподілено відповідно до виокремлених статей за джерелами фінансування. Складено організаційно-виробничий план. Зроблено аналіз цільового ринку. Розраховано фінансову і економічну оцінку проекту. Виявлено можливі ризики та запропоновано шляхи їх нейтралізації. У третьому розділі на основі зібраної інформації, запропоновано шляхи реалізації бізнес плану та подальшого розвитку бізнесу.uk_UA
dc.description.sponsorshipФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectагентствоuk_UA
dc.subjectбізнес планuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectinternetuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectagencyuk_UA
dc.subjectbusiness planuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleБізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингуuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorЛобунець, Т.-
thesis.degree.departamentВиробничого та інвестиційного менеджментуuk_UA
thesis.degree.specialty073 «Менеджмент»uk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами" 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palamarchuk_Mahisterska_Biznes-plan_vidkryttia_ahentstva.pdf2.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.