Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоротка, Д.А.-
dc.date.accessioned2023-02-07T08:15:36Z-
dc.date.available2023-02-07T08:15:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоротка Д.А. Розробка маркетингової стратегії у вдосконалені асортименту (на прикладі ТМ «Дудляр») : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Коротка Д.А. - Київ, 2021. – 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1328-
dc.description.abstractФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингове управління товарним асортиментомuk_UA
dc.subjectоптимальний товарний асортиментuk_UA
dc.subjectтоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії у вдосконалені асортименту (на прикладі ТМ «Дудляр»)uk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.departamentмаркетингу та міжнародної торгівліuk_UA
thesis.degree.specialty075 «Маркетинг»uk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korotka_D_2021_m.pdf2.78 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.