Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Н. А.-
dc.date.accessioned2023-02-07T08:20:11Z-
dc.date.available2023-02-07T08:20:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКравчук Н.А. Формування у вітчизняного споживача ефективного рекламного образу продукції підприємства (на прикладі ТОВ “Сілвео”) : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Кравчук Н.А. - Київ, 2021. – 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1329-
dc.description.abstractФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectрекламний образuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleФормування у вітчизняного споживача ефективного рекламного образу продукції підприємства (на прикладі ТОВ “Сілвео”)uk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorНагорна, О.В.-
thesis.degree.departamentмаркетингу та міжнародної торгівліuk_UA
thesis.degree.specialty075 «Маркетинг»uk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk_N_2021_m.pdf3.65 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.