Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельниченко, М.О.-
dc.date.accessioned2023-02-07T08:28:46Z-
dc.date.available2023-02-07T08:28:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМельниченко М.О. Формування брендів молокопереробних підприємств на ринку молочної продукції : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Мельниченко М.О. - Київ, 2021. – 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1331-
dc.description.abstractФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectсобівартістьuk_UA
dc.subjectрентабельністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.titleФормування брендів молокопереробних підприємств на ринку молочної продукціїuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorБуряк, Р.І.-
thesis.degree.departamentмаркетингу та міжнародної торгівліuk_UA
thesis.degree.specialty075 «Маркетинг»uk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychenko_M_2021_m.pdf2.23 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.