Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучерук, З.А.-
dc.date.accessioned2023-08-31T08:11:21Z-
dc.date.available2023-08-31T08:11:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКучерук З.А. Маркетинг інновацій як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Кучерук З.А. - Київ, 2022. - 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1835-
dc.description.abstractФакультет аграрного менеджментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleМаркетинг інновацій як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeRobotaMuk_UA
thesis.degree.advisorЛуцій, О.П.-
thesis.degree.departamentмаркетингу та міжнародної торгівліuk_UA
thesis.degree.specialty075 «Маркетинг»uk_UA
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucheruk_Мahisterska_Marketynh_innovatsii.pdf2.76 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.