Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1839
Назва: Організація маркетингової політики комунікацій ТОВ «Кернел» на ринку продуктів харчування
Автори: Ткачук, М.М.
Науковий керівник: Нагорна, О.В.
Кафедра: маркетингу та міжнародної торгівлі
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Ключові слова: удосконалення;маркетинг;маркетингова політика комунікацій;комунікація;маркетингова діяльність;прибуток
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Ткачук М.М. Організація маркетингової політики комунікацій ТОВ «Кернел» на ринку продуктів харчування : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Ткачук М.М. - Київ, 2022. - 78 с.
Короткий огляд (реферат): Факультет аграрного менеджменту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1839
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk_Мahisterska_Orhanizatsiia_marketynhovoi_polityky.pdf3.64 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.