Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/2763
Назва: Маркетинг інновацій у розвитку малого торгівельного бізнесу
Автори: Шевеленко, А.П.
Науковий керівник: Приліпко, С.
Кафедра: публічного управління, менеджменту інноваційної діяльності та дорадництва
Спеціальність: 073 «Менеджмент»
Ключові слова: маркетинг інновацій;торгівельний бізнес;підприємництво;інноваційна діяльність;підтримка малого бізнесу
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Шевеленко А.П. Маркетинг інновацій у розвитку малого торгівельного бізнесу : дипломна робота ... магістра : 073 «Менеджмент» / Шевеленко А.П. - Київ, 2023. – 83 с.
Короткий огляд (реферат): ННІ неперервної освіти і туризму
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/2763
Розташовується у зібраннях:ОПП "Управління інноваційною діяльністю" 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevelenko_Mahisterska_Marketynh_innovatsii.pdf2.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.