Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1330
Назва: Планування маркетингової діяльності підприємства на ринку органічної молочної продукції
Автори: Лук’янчук, В.М.
Науковий керівник: Нагорна, О.В.
Кафедра: маркетингу та міжнародної торгівлі
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Ключові слова: планування;маркетингова діяльність;підприємство;ринок;органічна молочна продукція
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Лук’янчук В.М. Планування маркетингової діяльності підприємства на ринку органічної молочної продукції : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Лук’янчук В.М. - Київ, 2021. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): Факультет аграрного менеджменту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1330
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lukianchuk_V_2021_m.pdf2.2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.