Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1834
Назва: Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів
Автори: Гайдаєнко, Д.О.
Науковий керівник: Карпенко, Л.Ф.
Кафедра: маркетингу та міжнародної торгівлі
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Ключові слова: нейромаркетинг;нейромаркетингові дослідження;управління маркетинговою діяльністю;поведінка споживача
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Гайдаєнко Д.О. Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Гайдаєнко Д.О. - Київ, 2022. - 55 с.
Короткий огляд (реферат): Факультет аграрного менеджменту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1834
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Haidaienko_Мahisterska_Doslidzhennia_vplyvu.pdf2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.