Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1329
Назва: Формування у вітчизняного споживача ефективного рекламного образу продукції підприємства (на прикладі ТОВ “Сілвео”)
Автори: Кравчук, Н. А.
Науковий керівник: Нагорна, О.В.
Кафедра: маркетингу та міжнародної торгівлі
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Ключові слова: споживач;рекламний образ;продукція;підприємство
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Кравчук Н.А. Формування у вітчизняного споживача ефективного рекламного образу продукції підприємства (на прикладі ТОВ “Сілвео”) : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Кравчук Н.А. - Київ, 2021. – 91 с.
Короткий огляд (реферат): Факультет аграрного менеджменту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1329
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk_N_2021_m.pdf3.65 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.