Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1331
Назва: Формування брендів молокопереробних підприємств на ринку молочної продукції
Автори: Мельниченко, М.О.
Науковий керівник: Буряк, Р.І.
Кафедра: маркетингу та міжнародної торгівлі
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Ключові слова: брендинг;конкурентоспроможність;собівартість;рентабельність;стратегія;інноваційна діяльність;проектна діяльність
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Мельниченко М.О. Формування брендів молокопереробних підприємств на ринку молочної продукції : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Мельниченко М.О. - Київ, 2021. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): Факультет аграрного менеджменту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1331
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychenko_M_2021_m.pdf2.23 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.