Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1335
Назва: Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства громадського харчування
Автори: Слюсар, А.Т.
Науковий керівник: Збарський, В.К.
Кафедра: маркетингу та міжнародної торгівлі
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;маркетингова стратегія;матричний аналіз;конкуренція
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Слюсар А.Т. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства громадського харчування : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Слюсар А.Т. - Київ, 2021. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): Факультет аграрного менеджменту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1335
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sliusar_A_2021_m.pdf2.58 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.