Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1835
Назва: Маркетинг інновацій як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Кучерук, З.А.
Науковий керівник: Луцій, О.П.
Кафедра: маркетингу та міжнародної торгівлі
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Ключові слова: маркетинг;інновація;маркетинг інновацій;інновація;маркетингова стратегія
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Кучерук З.А. Маркетинг інновацій як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота ... магістра : 075 «Маркетинг» / Кучерук З.А. - Київ, 2022. - 77 с.
Короткий огляд (реферат): Факультет аграрного менеджменту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://studtheses.nubip.edu.ua/handle/123456789/1835
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг" 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucheruk_Мahisterska_Marketynh_innovatsii.pdf2.76 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.